Holleywood - Reisverslag uit North Pomona, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu Holleywood - Reisverslag uit North Pomona, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu

Holleywood

Blijf op de hoogte en volg Hans, Marianne, Marit en Maud

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Pomona

We hebben weer een paar prachtige dagen mogen meemaken. Eergisteren onze oude buren (fam. Takken, zijn met vrienden in de VS) ontmoet in Universal Studio's. Wat een leuke mensen zijn dat toch, we hebben het geweldig leuk gehad en Univ. St. was ook onwijs gaaf.

Gisteren wilden we walvissen gaan spotten vanuit Long Beach in LA. Dikke pech, want we konden die grote camper onmogelijk kwijt, boot gemist, dus toen maar naar het strand geweest. De weg naar de camping was een minder fijne ervaring:

Wat is L.A. groot! En wat is het druk! Ik heb niet snel een hekel aan rijden, maar op een 8 rijstroken brede slechte hyperdrukke snelweg met amper markering en de zon recht in je gezicht en als een van de enigen met een bijna 10 meter lange camper in de spits, daar is niets aan! Alsof je een computerspelletje speelt en nog maar 1 leven hebt en wel beslist het volgende level moet halen... Maar ik heb het gered, level completed!

Vandaag opnieuw een heel bijzondere dag: Holleywood! Over 'the wall of fame' gelopen (en over de Holleywood blv gereden), een tour door Beverly Hills gedaan (oa. het huis gezien waar Michael Jackson is overleden) en uiteraard de grote letters 'HOLLEYWOOD' gezien. Lekker commercieel allemaal, maar we zijn er maar mooi geweest!

• 18 Juli 2014 - 21:24

Saskia:

Dat klinkt weer allemaal goed! Leuk om jullie ervaringen te lezen. Fijn dat Hans zijn level completed heeft :-).

• 26 Juli 2014 - 21:17

Senta:

Hoi van Ingentjes,

Nou, het klinkt allemaal goed zeg. Echt een avontuur met hele gezin.
    We mogen hier in NL niet klagen, goed weer en nu is bij ons de vakantie begonnen.
    Kids zijn een paar daagjes bij opa en oma geweest en gaan komende week weer, wij zijn dan gezellig met z'n 2-en, even helemaal bijkomen!

Veel plezier nog, dit wordt een vakantie om nooit te vergeten.

Groetjes, Senta en Roland & kids