Laatste dag Camper - Reisverslag uit Pleasanton, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu Laatste dag Camper - Reisverslag uit Pleasanton, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu

Laatste dag Camper

Blijf op de hoogte en volg Hans, Marianne, Marit en Maud

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Pleasanton

Na een dagje Santa Cruz (the Boardwalk) een dag op bezoek geweest bij een tante (Hilda) van Marianne en een neef (Henry). Erg leuk om te ervaren hoe zij, als echte Amerikanen, leven. Ze leven in Sillicon Valley op twee mile afstand van Facebook.

Een krankzinnige omgeving, zeker als je de documentaire van De Wereld Draait Door over Sillicon Valley hebt gezien. Apple, Google, Twitter en Facebook, allemaal hier bedacht. Er worden miljoenen geinvesteerd in allerlei kleine bedrijfjes, puur op speculatie en je ziet de computernerda de hele dag langs fietsen.

Vandaag naar de laatste camping, laatste keer Starbucks en de hele dag bezig geweest met opruimen en schoonmaken. Wat een troep kan je maken in 4 weken...

Morgen de camper terugbrengen en nog 1 overnachting in San Fransisco en dan na 5 weken vakantie op naar huis (waar we lekker nog een volle week vrij hebben).

Dit was het laatste berichtje. Dank voor al jullie reacties!

• 09 Augustus 2014 - 08:26

Marijke Snijder:

Ik ben happy met mijn iPad zo heb ik jullie kunnen volgen, een hele goede reis terug dan kunnen jullie thuis nog even bijkomen en nagenieten van alle belevenissen
    À big hug vanuit echtenebrugge ligt aan het tjeukermeer je moeder en herman

• 09 Augustus 2014 - 11:29

Mieke:

Zit het er al weer bijna op! Gaat toch wel snel he? Maar ik wil wel een keer de foto's komen kijken hoor!
    Goede vlucht terug alvast en tot volgende week op werk :-( XXX Mieke.