Las Vegas - Reisverslag uit Boulder Junction, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Boulder Junction, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Hans, Marianne, Marit en Maud

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Boulder Junction

Na een paar dagen in het overweldigende Las Vegas gaan we weer verder op pad. Vegas was 'gaaf'! Wat een gekkenhuis, hebben het geweldig gehad. Marianne en Marit zijn naar Celine Dion geweest en Maud en ik in het superreuzenrad. Ik heb 1 dollar gegokt en op een haar na had ik de jackpot... Wij vonden het meer dan de moeite waard, erg leuk om meegemaakt te hebben.

• 31 Juli 2014 - 22:49

Mieke:

Nou dat kan toch niet!! In de Coca Cola store drinken uit een Pepsi beker! Rarara....
    Jullie hebben het nog steeds prima naar de zin, harstikke goed.
    Helaas zitten wij op de airport in Panama te wachten op onze vlucht naar A'dam, snik.
    Jullie nog heel veel plezier, :-) Hans en Mieke.

• 02 Augustus 2014 - 08:22

Marijke Snijder:

Vandaag 2aug. Heb ik WiFi verbinding in easterlittens klinkt ook wel ver over de grens maar ligt gewoon in Groningen. Maak er een fijne dag van 12 1/2jaar is wel om even bij stil te staan vandaag het grootste deel van julie vakantie is voorbij gevlogen nog ruim een week geniet er nog lekker van knuffel voor jullie alle vier van ons doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii