Death Valley - Reisverslag uit South Lake, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit South Lake, Verenigde Staten van Hans, Marianne, Marit en Maud Ingen - WaarBenJij.nu

Death Valley

Blijf op de hoogte en volg Hans, Marianne, Marit en Maud

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, South Lake

Gisteren de oersaaie en bloedhete tocht langs de Death Valley gereden, maar: de lastste anderhalf uur richting Lake Isabella was wonderschoon! Prachtige natuur en als toetje zagen we een beer de weg oversteken. Geen knuffelbeer of zo'n pop met een mens er in, nee een echte prachtige beer in het wild!

Op de camping het geweldige nieuws uit Alkmaar dat Chantal en Robert er een zoon bij hebben (Milan) en dat alles goed is gegaan.

Vandaag op pad ri. Sequoya.

  • 02 Augustus 2014 - 20:24

    Saskia:

    Ik ben weer helemaal bij. We zijn terug van vakantie en we hadden niet overal wifi.
    Het ziet er allemaal fantastisch uit. Geniet de laatste week nog! En daarna hoor ik graag al jullie verhalen aan. Ik krijg hier jaloerse blikken :-). Onze vakantie was ook heerlijk.

  • 02 Augustus 2014 - 20:36

    Saskia:

    Ik ben weer helemaal bij. We zijn terug van vakantie en we hadden niet overal wifi.
    Het ziet er allemaal fantastisch uit. Geniet de laatste week nog! En daarna hoor ik graag al jullie verhalen aan. Ik krijg hier jaloerse blikken :-). Onze vakantie was ook heerlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans, Marianne, Marit en Maud

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 3695

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Amerika

Landen bezocht: